PVPA lapkričio mėn. NAUJIENLAIŠKIS

Svarstydama, kaip galėčiau apibūdinti PVPA bendruomenės veiklą ir jos prasmę, atradau Just. Marcinkevičiaus žodžius: „Suprasti žmogų, padėti jam pažinti save, pažadinti tą galią, kuri slypi jame, o svarbiausia – meilę ir pagarbą į save panašiam, – toks būtų bendriausiais žodžiais mūsų uždavinys”. Visus šiuos metus jautėme, jog PVPA bendruomenę vienijantis siekis – atrasti tuos auksinius raktelius, kuriais atrakintume mus supančių bendradarbių, vadovų ir kolegų širdis, gebėjimus, ieškojome geriausių sprendimų, tinkančių mūsų organizacijose dirbantiems ir ja pasitikintiems, dalijomės patirtimi, įžvalgomis. Tikiu, kad kiekvienas randa tai, ko ieško.

Šiandien PVPA telkia jau virš 130 narių, tarp kurių yra personalo valdymo ekspertų, patirtį kaupiančių ir pradedančiųjų personalo specialistų. Nors dar ne Kalėdos, bet noriu pasidalinti mūsų potyriais:

  • Džiaugiamės, kad vis daugiau personalo vadovų į asociacijos renginius kviečia savo jaunuosius kolegas bei kitų sričių darbuotojus.
  • Pastebime, kad vis dažniau renginiuose sutinkame įmonių vadovų.
  • Jaučiame, jog asociacijos bendruomenė auga ne tik narių skaičiumi, bet ir personalo vadovų vis didesniu įsitraukimu bei personalo valdymo vertės kūrimu organizacijos vadovams, darbuotojams.
  • Girdime daug gerų atsiliepimų, įžvalgų ir patarimų - tai įkvepia mus suteikti kuo daugiau vertės jums.
  • Tikime, kad 2016 – jubiliejiniais – metais būsime kartu su dar daugiau įžvalgų, patirčių ir prisijungusių naujų kolegų.

Išduosiu paslaptį - registracija 2016 m. narystei jau prasidėjo ir pasidalinsiu A. Enšteino mintimi:

„Gyvenimą gali nugyventi dvejopai: taip, tarsi nieko nėra stebuklingo, arba taip, tarsi viskas yra stebuklinga".

PVPA direktorė Jūratė Butinavičienė

  • Esamus narius kviečiame pratęsti narystę 2016 metams.
  • Naujus narius kviečiame prisijungti jau dabar ir naudotis naujoko privilegija - už tą pačią nario mokesčio kainą dalyvauti PVPA veikloje nuo dabar iki 2016 m. gruodžio 31 d.

INFORMACIJA APIE NARYSTĘ >>

PVPA Valdybos pirmininkės Solveigos Grudienės įspūdžiai iš kongresų Valensijoje

Dalinamės PVPA Valdybos pirmininkės Solveigos Grudienės įspūdžiais iš EAPM (European Association for People Management) bei Ispanijos asociacijos AEDIPE kongresų Valensijoje bei sveikiname tapus EAPM vykdomojo komiteto nare. Skaityti>>

PVPA RENGINIAI

Lapkričio mėnesio PVPA ir partnerių renginių kalendorius!

2015.12.01 9 val. „Rytas kitaip“. Įgalinimas su M. Tvarijonavičiumi!

Diskusijos metu su neseniai knygą "Kaip įgalinti?" išleidusiu OVC Consulting konsultantu dr. M. Tvarijonavičiumi nagrinėsime tokias temas kaip: 

  • Kas yra įgalinimas ir kodėl jo reikia?
  • Kaip organizacijos įgalina darbuotojus?

Realių Lietuvos organizacijų ir praktinių vadovų atvejų apžvalga: BIOK laboratorija, Bitė Lietuva, IF draudimas ir kitų įmonių pavyzdžiai. Tyrimų įžvalgos ir praktiniai patarimai – kaip įgalinti darbuotojus jūsų organizacijoje ir paskatinti vadovus tai daryti.

Daugiau informacijos ir registracija

2015.11.25 Seminaras „Verslas kalba skaičių kalba. Kaip šiame dialoge gali dalyvauti personalo profesionalas?“

Seminaras skirtas:

Įmonių vadovams, personalo vadovams ir specialistams, kurie nori gilintis į personalo vadybos efektyvumą bei kokybę, ieško galimybių įvertinti personalo valdymo veiklų ir sprendimų įtaką įmonės veiklai ir verslo rezultatams.

Seminaras padės:

  • Suprasti personalo valdymo procesų specifiką ir jų vertinimo galimybes;
  • Sužinoti, kokie veiklos vertinimo rodikliai gali būti naudojami siekiant nustatyti personalo valdymo proceso efektyvumą ir indėlį į įmonės veiklos rezultatus;
  • Išmokti įvertinti, kiek pasiteisina ar atsiperka įvairios personalo valdymo programos ir veiklos;
  • Atsirinkti priimtinus ir tinkamus personalo veiklos vertinimo būdus, atsižvelgiant į savo įmonės strategiją ir poreikius.

Seminarą veda konsultantė J.Bajoriūnienė.

Detali informacija

2015.11.26 Konkurso „Gera praktika 2015″ baigiamasis renginys

Akivaizdu, kad gerai organizuota praktika gali padėti pagrindus visai žmogaus gyvenimo karjerai. Su viena sąlyga – aukštoji mokykla, organizacija ir studentas turi aktyviai dalyvauti šiame procese. Ko reikia, kad kiekviena šios sistemos dalis dirbtų atsižvelgdama į kitų dviejų lūkesčius ir galutiniame rezultate laimėtų visi?

Kviečiame organizacijų ir aukštųjų mokyklų atstovus bei studentus dalyvauti konkurso „Gera praktika 2015” baigiamajame renginyje - padiskutuoti kokią vertę gali duoti tinkamai organizuota praktika bei išgirsti gerosios praktikos pavyzdžių.

Daugiau informacijos ir registracija

PERSONALO VALDYMO STANDARTO MOKYMAI

M. Keršanskas, SEB banko Personalo partnerių skyriaus vadovas apie programą "Personalo valdymo strategija ir taktika"

Jeigu reikėtų šią programą apibūdinti keliais žodžiais, pasakyčiau - tai buvo geriausios praktinės strateginio personalo valdymo dirbtuvės.
Dirbant tarptautinėje organizacijoje, turinčioje didelę dalį pažangių personalo valdymo praktikų, sunku tikėtis išgirsti visiškai netikėtų naujovių, tačiau po kiekvienos programos dalies turėdavau pilną lapą idėjų, ką darysiu geriau, komunikuosiu dažniau, patyrinėsiu giliau, išdiskutuosim plačiau. "Tai vis tik kodėl mes tai darome?!", "matau, kur nueisime, jei atkakliai to sieksime...", "mes susiduriame su tomis pačiomis problemomis, kaip ir kiekviena tokią naujovę diegianti organizacija" - ne pilna galva futuristinių idėjų, o pakrautas praktinėmis įžvalgomis su pastiprintu ryžtingumu kaskart grįždavau į savo komandą.
Profesionaliai parinktas programos turinys, atsidavę ekspertai bei įsitraukę ir įvairiapusę patirtį turintys bendramoksliai - šios programos sėkmės receptas.

Visa informacija apie programą>>

Personalo valdymo standarto Pagrindinė programa prasidės 2016 m. sausio 22 d.

Esi personalo specialistas ar nori juo tapti? Sieki tobulėti ir įgyti žinių? Nori suvokti personalo valdymo procesų bei funkcijų apimtį bei geriau suprasti savo vadovą? Pasisemti patirties ir žinių iš aukščiausio lygio personalo valdymo praktikų bei kolegų – bendramokslių? Tuomet ši programa skirta Tau!!

Registruokis jau dabar, nes liko tik 2 vietos !

MENTORYSTĖ

Apie tai, kokią naudą mentorystės projektas davė įmonei, pasakoja Edita Slušnienė, UAB "Juodeliai" personalo vadovė

Savo srities profesionalus, vadinamuosius „asus“, mes dažnai matome per TV, girdime seminaruose, konferencijose. Žiūrint ir klausant nuolat kyla mintis: "O kaip jiems tai pavyko? O kas jie per žmonės? O kaip jie įveikė šį darbą?"

Mentorystė puikus būdas susipažinti su savo „dievais“, prisiliesti, suvokti jų darbo ir mąstymo specifiką.

Didžiausias mano profesinis skaudulys buvo atrankos. Nuolat abejojau kandidato tinkamumu, ar užduodu visus klausimus, kurie padėtų geriau suprasti žmogų ir nustatyti jo charakterio ir darbo būdą. Po pokalbių su savo mentore, kai sudarėme klausimų sąrašą, kai išmokau užduoti klausimą taip, kad gaučiau norimą atsakymą, daug lengviau vedu pokalbį. Daugiau skaitykite>>

HARVARD BUSINESS REVIEW

Spalio mėn. apžvalga: ateities pasaulinės rinkos tendencijos

Kiekvieną mėnesį PVPA narės – kompanijos OVC Consulting – bibliotekoje yra pristatomas naujausias Harvard Business Review numeris. Apžvalga, kurią parengia kompanijos konsultantė Viktorija Matusevičiūtė, tai koncentruotos įžvalgos, kurios vos per pusvalandį leidžia apžvelgti pagrindines aktualijas, naujausias rinkos tendencijas, pasaulinius tyrimus ir atradimus.

Spalio mėnesio Harvard Business Review numerio tema – ateities pasaulinės rinkos tendencijos – kaip joms pasiruošti ir kaip valdyti pokyčius. Mokslininkai ir verslo konsultantai prognozuoja, jog ateityje verslo aplinka kels ypač daug iššūkių Amerikos ir Vakarų Europos tarptautinėms korporacijoms – dėl naujų ir greitų konkurentų jų augimo era eina į pabaigą. Žinoma, tai negresia toms organizacijoms, kurios adaptuosis prie naujų konkurencijos taisyklių. Daugiau skaitykite>>

PARTNERIŲ PASIŪLYMAI

2015 11 12 – „Personalo spindesys ir skurdas. Kryptis darbdaviui – patrauklumas tarptautinė žmogiškųjų išteklių valdymo tendencijoms ir iššūkiams skirta konferencija.

„Wrigley Scandinavia“, „Deutsche Bank”, „Coca Cola Erfrischungsgetraenke“, IT kompanija „Macaw“ ir kitų kompanijų atstovai pateiks savo atsakymus į klausimus – kodėl vienoms įmonėms tenka gerokai paplušėti norint pritraukti geriausius darbuotojus, o pas kitas talentai veržiasi patys? Kas lemią darbdavio patrauklumą?

Laukiami įmonių ir personalo vadovai, komunikacijos ir rinkodaros specialistai.

Daugiau informacijos apie konferenciją http://www.masterclass.lt/konferencija/.

Kvietimas dalyvauti nemokamame mikroklimato tyrime

Atliekamas darbuotojų motyvacijos modelio adaptavimo Lietuvai projektas. Modelis grindžiamas neuromokslo ir psichologijos naujausiais tyrimais. Organizacijoje vykstantys procesai analizuojami remiantis 5 socialiniais veiksniais, kurių puoselėjimas atsiliepia žmonių mąstymui bei elgsenai ir veikia net pasąmonėje. Daugiau apie šiuos veiksnius galite perskaityti mūsų parengtame straipsnyje LinkedIn.com portale.

Kviečiame nemokamai išsitirti įmonės mikroklimatą ir sužinoti kaip motyvuoti savo darbuotojus ne tik didinant atlyginimą.

Reikės: skirti 10 minučių vadovų ir pagrindinių specialistų laiko užpildyti 2 puslapių anketą.

Sudalyvavę tyrime:

  • prisidėsite diegiant šiuolaikines darbuotojų motyvavimo metodikas Lietuvoje,
  • gausite išsamų grįžtamąjį ryšį, į kokius konkrečiai socialinius veiksnius ir kokiu būdu reaguoja darbuotojai,
  • sužinosite, kokios jūsų įmonės stipriosios pusės, ką ir kaip tobulinti, siekiant, kad komanda dirbtų produktyviau, greičiau spręstų problemas ir efektyviau bendradarbiautų,
  • savarankiškai galėsite tobulinti motyvacinę sistemą taip, kad ji iš tiesų skatintų darbuotojus siekti maksimalaus rezultato.

Susisiekite: Rūta Klimašauskienė, mokymų grupės vadovė, +370 698 77435, ruta@fitin.lt

MailerLite